مطالب علمی- ورزشی- طنز

مطالب علمی- ورزشی- طنز


ابراهيم قاسمپور در گفت و گو با پانا در خصوص وضعيت تيم مس کرمان اظهار داشت: تا به حال 70 تا 80 درصد تيم ما تکميل شده و حدود 10 جلسه تمرين صبح و عصر برگزار کرديم. بدنسازي خوبي کرديم و سعي مي کنيم 6 يا 7 تير به ترکيه برويم.

 وي افزود: بازيکناني گرفتيم که با کمترين هزينه به تيم آمدند. هنوز 2 جاي خالي ليگ برتري و 3 جاي خالي براي جذب بازيکن خارجي داريم که سعي مي کنيم هرچه زودتر تيم کامل شود با اين حال روي کساني که دست گذاشتيم نيامدند. مثلا زندي تقريبا کارش با ما تمام شده بود که در استقلال ماندني شد. در اين خصوص هم از استقلالي ها بپرسيد که پيشنهاد اغوا کننده دادند يا نه.

 سرمربي مس کرمان در خصوص آخرين وضعيت مذاکره با مهدي رحمتي و جباري تصريح کرد: نمي گويم جباري در ليستم بوده يا نه ولي اين قدر بدانيد که ما هيچ مذاکره اي با او نداشتيم. با مهدي رحمتي هم فعلا صحبت شده ولي توافقي نکرديم. او بيشتر تمايل دارد در استقلال باشد. البته صحبت هايي است که با مديريت انجام مي دهم. من ديگر بيشتر از اين منتظر رحمتي نمي مانم.

 قاسمپور در خصوص جدال لفظي داوري با فتح الله زاده که هر 2 خواهان رحمتي هستند، گفت: من نمي دانم شما دنبال چه چيزي هستيد. بالاخره دو نفر حرف هايي زدند . شما انتظار داريد ما همه چيز را رو کنيم. بالاخره هرکس سياستي دارد و طبق آن هم پيش مي رود. ما هم براي جذب بازيکنان سياستي داريم و تا چيزي قطعي نشود صحبت نمي کنيم.

 وي تاکيد کرد: مي خواهيم تيم را ببنديم و بعد هدف را دنبال کنيم. اگر بتوانيم نفرات مد نظري که به باشگاه دادم را جذب کنيم قطعا مقام مي آوريم. باشگاه هم تلاش خود را در راه جذب نفرات کرده ولي گاهي مي بينيد به خاطر شرايط مالي سنگين بازيکنان به مشکل مي خوريم. مثلا الان رحمتي هنوز به ما پاسخ درستي نداده و تکليفش مشخص نيست.

 سرمربي مس کرمان افزود: نمي دانم چرا همه از کهکشاني بستن تيم ما حرف مي زنند. بازيکناني که ما گرفتيم را با ديگر تيم ها مقايسه کنيد آن وقت ببينيد ما کهکشاني هستيم يا ديگر تيم ها. ما سقف را رعايت کرديم و بغل اين سقف، آپشن هايي مثل پاداش در نظر گرفتيم که حتي اگر بازيکنان بتوانند ما را به خواسته خود برسانند، چيزي بالاتر از سقف نمي شود.

 قاسمپور گفت: متاسفانه بازار نقل و انتقالات با اين پولهايي که مي دهند، ملتهب شده. جالب اين است که به بازيکنان ويلا و مرسدس بنز مي دهد و بازار را ملتهب مي کنند، بعد از گفتن آن هم ابايي ندارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: محمد حسین لشگری ׀ تاریخ: سه شنبه 30 خرداد 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mohammad.jordan.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com